joi, 9 iunie 2011

O Pesa (CCVI)

Ca tot zicea Paxel de colegu’ lui mi-am adus aminte de o chestie fara nici o legatura, cand aveam vreo 10-11 ani ma duceam dincandincand la un flacau pe care nu-l suportam acasa pentru ca avea un joc d-ala cu manete pentru televizor, nu stiu cum se numeste, da’ era tare. Si intr-o zi ne jucam noi ceva cu tancuri la dublu cand astuia i s-a facut sete. Si-a turnat el o cana cu apa si a dat-o peste cap fara rasuflare, a mai baut una si dup-aia a-nceput sa traga aer in el ca disperatu, cam ca si cum ar fi stat sub apa vreo 2-3 minute. Cam in acelasi moment de undeva din spate i-a venit peste ceafa, de la ma-sa, una dintre cele mai sanatoase palme pe care le-am vazut vreodata: Jap! Desi parca a fost mai mult: Treosc! Urmata de “ti-am zis de 1000 de ori sa respiri cand bei apa”.
Cam vreo 2-3 zile dupa aia am respirat in timp ce beam apa, lucru deloc natural dealtfel si chiar si-n ziua de azi cand mi-e foarte sete si beau apa imi aduc aminte de ăsta, nu stiu cum il cheama si de acea monumentala palma. Ce vremuri…

Poti sa faci vidou mare.

Niciun comentariu: