vineri, 24 iunie 2011

Dubla 3 (CCCLXII) Sucker Punch

Acest film e atât de prost încât e aproape bun. Un film prost aproape bun rămâne totuşi un film prost. Din adâncul inimii arunc aşa, cu nume de care mi-a adus aminte Sucker Punch, Inception, Shutter Island, Black Swan şi, n-am nici cea mai mică idee de ce, Circle of Iron (aka The Silent Flute) şi dacă un film uşurel prost îmi aduce aminte de filme grele proaste atunci filmu ăla e şi mai prost.
Un efex bunicel dar atât de dramatico-americanizat că mi s-a făcut cam lehamite, bine, nu mă aşteptam la chestii uau, dar a avut atâta fast fwd combinat cu slo-mo că aproape că m-a apucat amocul.
Povestea e stupidă şi m-am cam prins eu ce-au vrut să facă ei acolo dar din punctul meu de vedere nu le-a ieşit. Hai să nu zic punctul meu de vedere, să zic după standardele mele. După standardele mele nu le-a ieşit.
Singura chestie care m-a atins niţeluş a fost dubla de mai jos, ce combină plăcut, ca întotdeauna, nazismul cu zombie-ismul cu măştile de gaze, bine, nu erau ăia chiar zombie dar orişicât.

M-am prins de ce mă duce cu gândul la The Silent Flute. Scott Glenn ăla aduce aproape izbitor cu David Carradine. Dar de ce The Silent Flute şi nu Kill Bill? Între SP şi KB avem relaţia ce sare-n ochi, mentor(S. Glenn/D. Carradine)- învăţăcică(gagica din SP/Uma Thurman) şi weapon of choice sabie ninja/pistol(SP) - sabie ninja/pistol(KB). De ce TSF?
Dar despre aceasta în episodul următor.

Un comentariu:

Adina Chițu spunea...

da, cam despre asta e vorba :D
o opinie fast forward aici :D http://www.youtube.com/watch?v=neHfqWBDY2w