luni, 13 iunie 2011

Dubla 3 (CCCLVII) The Proposition

The Proposition e un australian bun spre foarte. E atât de slow că îmi aduce aminte de Valhalla Rising ŞI de TAoJJbtCRF! Cu ultimul îl are în comun pe Nick Cave, numai că bătrânul şi nesuferitul NC nu joacă, e doar scriitor şi-a făcut şi muzica pentru TP, muzică destul de nasoală, ce să zic, nasoală în sensul Leonard Cohen nasoală.
TP e genul de film care m-a făcut să mă gândesc că acum o oarecare perioadă de timp întrun oarecare loc au existat oameni care trăiau şi făceau diferite chestii în timpul ăla, lucru la care nu m-am mai gândit până acum. Bine, m-am mai gândit, dar TP m-a făcut să mă gândesc din nou. În rest, un western bun, care ar fi meritat poate nişte ţâţe calumea.

Acuma, ca o paranteză, trilul mi-a tras-o din nou, dupe ce că a durat juma de oră să ridic 50 de mega de dublă nu pot să iau embedu. Fuck you trilul, cine vrea să vadă dubla o vede aici.

Niciun comentariu: