luni, 27 iunie 2011

Dubla 3 (CCCLXVIII) Quarantine 2 The Terminal

Ca tot mai des în ultima vreme Quarantine 2 se întâmplă, bine, nu chiar ca acolo, a dooa zi, se întâmplă în acelaşi timp cu Quarantine 1. Q2TT ar putea fi categorisit un ripoff infect după Flight of the Living Dead: Outbreak on a Plane (şi iată un titlu destul de pompos) asta dacă FotLD: OoaP n-ar fi şi el un ripoff infect după Snakes on a Plane (şi iată un titlu excelent de sugestiv) numai că nu-i cu şerpi, e cu zombies, care şi el, SoaP e un film infect. Dar destul cu dulcegăraia.
Oamenii ăia din film aterizează de urgenţă şi sunt izolaţi de autorităţi întrun terminal deoarece printre ei sunt infectaţi cu un virus bla bla bla. Şi ei tot încearcă să scape de acolo scăpând în acelaşi timp şi de infectaţii care îi tot halesc pe rând. Acuma eu m-am tot pus în locu lor şi nu numai în filmu ăsta, mă pun în locu lor cam în toate filmele de gen (mai puţin Snakes on a Plane, cu care n-am nicio treabă). Da de data asta m-am pus niţeluş şi-n locu ălorlanţi. Adică cum nene, avem un grup de oameni posibil infectaţi cu un virus care poate distruge întreaga omenire şi-am reuşit să-i izolăm într-un aeroport, şi ei ce fac? Vor să scape? Păi e normal să shoot for the head, zic eu. Mai dă-i în bizdamăsii de eroi pozitivi, aici e în joc soarta lumii! Soarta lumii, auzi!?
În rest filmul e, evident, infect.

2 comentarii:

Anonim spunea...

parerea mea este ca te inseli, filmul e chiar ok fata de alte de gen, prefer un rip off decat ceva dee noua gen megashark vs oktopus sau altele de gen.Ideea de film cu zombi desi aici in film nu e concluzionata, e exploatata de multi regizori ..unii chiar facand un film ok, vezi seria living dead.Per ansamblu si Q1 ca si Q2 sunt ok chiar te tin in fata calculatorului sunt curios daca vor scoate si Q3 continuarea pt ca la sf parti a doua asa au lasat de inteles cu pisica scapata din aeroport.

axl spunea...

Care serie Living Dead? A lui Romero?

Quarantine 1 e bunicel in ciuda faptului ca-i filmat POV, mai ales ca-i remake dupa un film bun, spaniolul REC.
Nu ma astept la o continuare, faza cu pisica e doar o chichita sa incheie filmul in suspans.

Despre alte zombieisme aici:
http://pisici-si-zombie.blogspot.com/2010/06/top-5-zombie-movies.html