joi, 9 iunie 2011

O pesa (CCV)

Am un coleg de muncă care seamănă cu Serj ăsta, fără barbă. La o zi, doo, după ce m-am mutat cu munca acolo ăsta se tot plimba pe hol cu un aer de aş vrea să-ţi zic ceva da nu ştiu dacă e cazul. Până la urmă îmi zice.
-Vino puţin, vrei?
Vin, ce să fac. Mă duce în faţa unui birou, încearcă vreo doo chei, îl deschide, în birou un dulap metalic cu ditamai lacătu. Alte vreo doo trei chei, îl deschide şi pe ăla. Îmi arată aproape trimufător o sticluţă de 50 ml (50, nu 500) plină aproape o treime cu un lichid translucid spre gălbui.
-Ştii ce-i aici?
-Da.
Fiind unul dintre ei şi reacţionând cât de cât cu ei on daily bases am mai avut de-a face cu reacţiile oamenilor până acum dar cred că acum e prima oară când văd expresia "contrariat" atât de bine definită.
-Nu ştiu, de unde plm să ştiu.
-Aaa, hehehe.
Cam 7 secunde de tăcere din partea ambilor.
-Duralube. (şi aici fac o paranteză, era fie Duralube fie alt produs de genul ăsta, n-am reţinut exact)
-Aha, pentru motor.
-Îîî, da, dar merge la orice mecanism. Şi la arme.
-Calumea.
- Şi-a luat cumnată-miu şi i-a rămas şi l-am luat eu.
-Calumea. (calumea ăsta l-am pronunţat lungind amical ultimul a şi dând din cap nu în sus şi-n jos, nici de la stânga la dreapta ci anume în faţă şi în spate ieşind un fel de calumeaaîaîaîa)


Niciun comentariu: