duminică, 19 iunie 2011

Nu e doo ca papucii de terorist Shan Lian

Eu nu prea ma uit la stiri da’ am vazut cateva stiri la viata mea ca na, sant om, arat bine si am o prietena care cand s-a mutat la mine si-a adus si televizoru’, doresc sa-i multumesc ca exista cu aceasta ocazie. Si am vazut eu maidemult o stire cu un paezan de undeva, sa zicem Adjud, care se convertise la terorism si vroia sa arunce ceva in aer cu o improvizatie dintr-o dacie 1100 si cateva butelii. L-au prins SRPP-istii si l-au dus la stiri, omu era prost, statea acolo si-l filmau astia din cap pana-n picioare, picioare in care avea niste papuci de guma chinezesti identici cu papucii mei de casa… papuci de casa care nu stiu exact de unde provin, cred ca erau acolo cand m-am mutat eu… nu-mi plac da-i folosesc ca-s dintr-un polimer sau ceva care nu se uda la duş, sau na, se uda, da’ se sterge usor, vorba aia, nu-i coton. Eee si io pe papucii astia cred ca i-am scos o singura data din casa vreo 30 de metri pana la chiosc dupa ce bausem vreo 5 beri, mi se terminasera tigarile si incetase sa-mi mai pese. Dar azi cum mergeam eu spre servic, mult dupa jumatatea drumului, m-am vazut nevoit sa ma opresc la un semafor, m-am dat mai la umbra unui copac si ma uitam airea pe sus, ia uite corcoduse da-s cam sus, prin stanga, uite o chestie, uite o treaba in dreapta si in cele din urma hopa jos la picioare unde vad aceasta:
Acum sa nu crezi c-am facut mare caz pe chestia asta, am zis doar asa ca sa impartasesc o intamplare hazlie.

Niciun comentariu: