marți, 14 iunie 2011

Dubla 3 (CCCLVIII) Kenny

Cautam eu azi o comedie, ca n-am mai vazut demult o comedie si nu gaseam nimic… dupa vreo 20 de minute m-a napadit asa o disperare lejera si am luat fara sa vreau cu adevarat The Year One, m-am uitat la el 10 minute dupa care l-am sters. Am mai ars-o io aiurea asa pana am dat de Kenny, o comedie australianca din 2006 facuta in stil documentar, si e bine facuta treaba… si cand zic bine, zic Spinal Tap bine. Foarte bun. Daca-l iei, sa-l iei cu subtitrare ca principalu dupa ce ca parleste cu accent australian mai are si un mic defect de vorbire.
In alta ordine de idei, care-i treaba cu vorba aia: tine-ti prietenii aproape si dusmanii si mai aproape? Esti tampit? Tu ai idee ce inseamna dusman? De ce as vrea sa tin aproape de mine un om care vrea sa ma injunghie-n spate? De ce sa-i fie mai usor sa-mi puna sticla pisata in tequila? Ce, vrei sa-mi tai coaiele? Dormi aici langa mine. Chiar nu vad nici un unghi din care treaba asta ar putea sa functioneze.
O vorba mai dedoamneajuta e: tine-ti prietenii la o distanta cat sa nu devina prea familiari si sa-ti doarma pe canapea si omoara-ti dusmanii.
“There's a smell in here that will outlast religion”

Niciun comentariu: