vineri, 24 iunie 2011

Dubla 3 (CCCLXIII) Unknown

Unknown (2011) nu-i un rimeic dupa Unknown (2006), U’06 si U’11 n-au chiar nici o legatura in ciuda faptului ca au o gramada de chestii-n comun. Eu vroiam sa-l vad p-ala din 2011 da’ l-am deaunloadat din greseala p-ala din 2006 care nu-i neaparat rau da-i cam Şexpirian aşa... ala-i defapt ala care e celalant si are agenda dubla si dubla personalitate si o arde pe sora secundara a verisoarei care la randu’ ei conspira ceva , intelegi tu ce-nteleg eu prin Şexpirian. U’06 pleaca de la o idee destul de interesanta si credibila intr-o oarecare masura. Daca nu esti genu de om care ia filmele in serios e o experienta placuta de duminica seara mai ales ca are o distributie destul de interesanta.
U’11 pe de alta parte nu-i o experienta placuta pentru duminica seara sau pentru orice alta seara in general. U’11 e exact ca toate celelalte trilere americane, fara suflet, fara coaie, fara coloana, rinichi sau ficat, are inceput de chelie si e adus de spate, moale de genunchi, vorbeste peltic, e murdar pe tricou si miroase a branza… si e cu Liam Neeson .
Amandoo-s despre oameni care-si pierd memoria, si eu ma-ntreb ce s-ar face holiudu si sud americanii fara aceasta magnifica unealta de telenovela, pierderea memoriei… exista pierderi de memorie? Nu stiu. In U’06 trei rapitori si doi rapiti isi pierd memomoria putin dupa o altercatie dintr-un siloz in urma careia se sparge o butelie cu un gaz bizar. E interesant ca nu stiu care-s care si formeaza aliante dupa mufe.
In U’11 Liam isi pierde din memorie exact cat trebuie ca sa nu fie filmu’ complet retard dupa ce se loveste putin la cap… si ce-si aminteste, isi aminteste intr-o lumina rosiatic-galbuie.
Si acum ditamai Spoileru pentru amandoo, ambele-s despre oameni rai care-si pierd memoria pe scurta durata si au impresia ca-s baieti buni cum dealtfel si raman dupa ce le revine treaba. Lux, cred ca-i un mesaj aici.

Le lasam fara duble.

2 comentarii:

axl spunea...

Parcă am văzut 06, parcă dacă l-am văzut mi se pare că nu-i chiar rău.
Vroiam să văd şi 11, mie îmi place de Neeson, da acuma mă mai gândesc.

tusat spunea...

'06 e chiar bunicel. si da, mai gandeste-te la '11 (oricum daca ai citit ce-am scris la Spoiler e cam ciudat)