sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Dubla 3 (CCL) Testament

Testament e un film american din ’83 inspirat puternic din frica lor de moarte, e o regula se pare, intr-un loc anume frica de moarte creste direct proportional cu media de viaţa. Ei au facut si o criza nationala pe motivu’ asta prin ’60, i-au spus Cuban Missile Crisis. Americanilor le place sa fie speriati si le place sa faca filme, cateodata fac filme pentru ca-s speriati alteori fac filme ca sa sperie… dracu-i mai intelege.
In Testament are un rol micut si Kevin Costner, banuiesc ca-i primu’ lui rol in care a avut o replica, adica zice vreo 10-20 de cuvinte… poate e si o mica influenta in viata lui de regizor pentru ca Testament e un apocaliptic si respectiv post-apocaliptic… si cu totii stim, K.C. are o ciudata pasiune pentru acest gen.
Desi per-total e ok, sant foarte multe chestii in neregula cu filmu’, in special chestia aia 8zecista cu oameni care reactioneaza si se comporta cam nenatural si-n secundar copiii aia care vorbesc ca niste oameni mari… asta fiind o problema generala a cinematografiei, cred ca singurul film in care am vazut un copil credibil care se comporta si vorbeste cum am vazut eu ca se comporta si vorbesc copiii e The Fall (2006) si e jucat de o romanca, ciudat.

Un comentariu:

axl spunea...

Mda, asta cu child-actors e dificilă. Adică răhăţeii ăia de Shirley Temple şi Macaulay Culkin au coborât în asemenea hal standardele încât îmi vine greu să-mi dau seama dacă un copil joacă sau doar se schimonoseşte.
Îmi place cum joacă puştiul ăla din This is England şi-mi pare că şi ăla din Where the Wild Things Are care uite acuma-mi vine-n minte ca fiind un film foarte bizar dar şi foarte bun.