sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Dubla 3 (CCXLIX) The Tudors

The Tudors e genu de serial care mă face să-mi doresc să fiu Henry al optulea. Mă face destul de mult. Ţâţe peste ţâţe, majoritatea decente, costume extraordinare şi plot bunicel, da la plot ajuta şi istoria, care în sine a fost bunicică.
N-ar fi ajuns la duble, am o reticenţă în a pune sau a mai pune seriale la dublă, mai ales on-going, nu suport serialele on-going, când mă uit la un serial păi mă uit, nu aştept. Dar ultimul episod din seria doi a avut ceva fantastic. Deci o avem pe Ann Boleyn la eşafod, e decapitată, se ştie, după care i-au dat lui Henry să mănânce o plăcintă făcută din ceva ce aduce a fecale.

Am uitat să menţionez, şi o fac acuma, că actorul care-l joacă pe Henry e foarte bun şi la holbat, şi la mijit.

Niciun comentariu: