luni, 31 ianuarie 2011

Dubla 3 (CCLXVIII) Enter the Void

Enter the Void, arde-mi un şut in coaie si spune-mi Tanti Puşa, ETV e dusmanul epilepticilor numaru’ 1, asta-i singurul film pe care l-am vazut vreodata care e exact in aceeasi masura bun si enervant. Un flacau moare si spiritul lui o arde aiurea pe deasupra orasului voaiorandu-si cunoscutii. Filmu’ e destul de trippy, cum dealtfel banuiesc ca ar fi si experientele after-life daca ar exista. ETV e cam lung, are doo ore jumate, da’ din cauza ca-i foarte lent si are duble de 2-3 minute in care ecranu’ e alb, rosu, sau alb-rosu intermitent iti pare ca te uiti la el vreo 2-3 zile... e si cam arţii-farţii si pe final parca-ti da si putin impresia ca-i facut doar ca sa socheze, da’ nu l-am oprit, m-am uitat la el pana la sfarsit pentru ca arata bine, mda, arata bine, e frumos cum ar veni... imagineaza-ti ca exista viata dupa moarte si ca te-mpusca politia la inimioara in timp ce esti pe niste halucinogene harcor, trebuie sa fie o experienta vizuala destul de tare. Bunicel.

Niciun comentariu: