vineri, 7 ianuarie 2011

Dubla 3 (CCXLV) Lancelot du Lac

Istoria ăstuia începe aşa. Iată-mă pe mine pe ExtremeShare, căruia iată că-i fac şi reclamă, şi găsind un pack atrăgător cu Liam Neeson, care până şi Pisi zice că-i bărbat bine, că tot am văzut A-Team aznoapte deşi nu era duminică seara, şi dau peste Excalibur. Bine, Neeson putea să nici nu joace acolo, n-are importanţă, dar dând peste Excalibur ce m-am gândit, ia stai că mai sunt, şi deci iată.
Acuma să-mi zică mie cineva că dă peste afişu de mai sus, se uită la el şi trece nepăsător. Ai, aud? Nu, nu aud. Şi dă-i şi caută, şi dă-i şi caută, şi găseşte-l, şi dă-i şi dă-l jos, ceea ce durează cam 3 zile, de, filmu-i din 74 şi nu-s prea mulţi fani ai cinematecii franceze din 74 pe net.
Şi pe bună dreptate. Când dai peste o chestie aiurea mai zici aşa, cu năduf, căcat, şi eu aş putea să fac asta mai bine. De obicei n-ai putea, zici doar cu năduf. De data asta ai putea.
Uite, dacă eu şi cu Tuşat am avea la dispoziţie o cameră de filmat, căcat, nişte armuri, nişte cai şi nişte izmene multicolore am putea să facem filmu ăsta mai bine. Şi în româneşte. Adică îl văd pe Ionuţ Grasu în rolul lui Mordred, pe Auraş Grasu în rolul lui Gawaine (sau cum se zice pe franţuzeşte, Govan), pe Vlarinescu în rolul lui Arthur (sau cum se zice pe franţuzeşte Artius), şi tot aşa. Replici poate să citească şi pisica, dacă are grai. Nici cu Guenevere (Guinevrî) n-ar fi greu, tre să găsim o toantă dispusă să-şi arate bucile pe marele ecran şi-atât.

Un comentariu:

tusat spunea...

Eu am unfel de teorie apropo de afisele de film, cu cat sant mai misto cu atat sant mai proaste filmele. unele dintre cele mai proaste filme evar au niste afise extraordinare... cateodata merge si invers si ai multe filme foarte bune cu afise de cacat.