vineri, 28 ianuarie 2011

Dubla 3 (CCLXV) The Tourist - SPOILER

Deşi am scris mare acolo în titlu spoiler nu cred că pot strica acest film mai mult decât au făcut-o ăia de l-au făcut. E un caz clasic de what will we do next. Băi, o avem pe Angelina care, se ştie, o arde cu Brad Pitt, hai să facem un film în care se sărută cu, cu cine oare, cu Johnny Depp! Sigur va umple sălile, alea de închiriat dividiuri şi nu în ultimul rând buzunarele. Sau poate privesc eu din perspectiva greşită. Sunt Angelina şi-o ard cu Brad Pitt, ia să fac eu un film în care mă sărut cu, cu cine oare, cu Johhny Depp! Nici de jucat n-am cine ştie ce, trebuie doar să zac acolo, să mă prefac că-s o englezoaică de-aia cu principii şi personalitate şi din când în când să zâmbesc superior. Sau poate iar greşesc şi perspectiva corectă-i următoarea. Sunt Johnny Depp şi n-am absolut niciun motiv să joc în mizeria asta de film, dar totuşi, inexplicabil, o fac. Sunt obişnuit cu roluri în care fie sunt freak cu faţa albă, fie pirat în Caraibe. Ia să joc eu un Keyser Soze de căcat.

3 comentarii:

Adrian spunea...

:) ai fost blând

cristinalooop spunea...

Ai mare dreptate de data asta.

axl spunea...

Şi când mă rog n-am avut?