vineri, 7 ianuarie 2011

Dubla 3 (CCXLVI) The Quiet Earth

Dupa cum am zis, m-am apucat de sefeuri, de sefeuri mai under ca pe alea middle si upper le-am vazut deja cu totii. Am inceput cu The Quiet Earth, un neozeelandez din ’85 care in primu’ rand pentru mine si pisi a fost un exercitiu de imaginatie si anume ce am face noi daca ne-am trezi intr-o dimineata si ne-am da seama ca a disparut toata lumea, populatia cum ar veni. Simplu, eu as invata sa conduc putin, as face niste mici provizii si as cauta un generator, lucru destul de simplu pentru ca e unu’ mare chiar in curtea din spate, as cauta niste arme de foc si dup-aia vreo trei luni as arde-o numai beat cu muzica la maxim pe undeva printr-un hotel de lux din centru. In tot acest timp pisi, cu un zambet ciudat pe faţa ar proba hainuţe intr-un Mall pe undeva zi si noapte, apelandu-ma dincandincand pe statia de emisie-receptie doar ca sa ma cheme s-o vad cat de draguta e in rochia aia. Si daca dupa astea 3 luni stofa n-o sa-i iroseasca mintile si mie alcoolu n-o sa-mi inmoaie madularu’ o sa ne lepadam de vicii si-o sa atacam strada. Si cate si mai cate, e un exercitiu la care eu lucrez de pe la 4-5 ani, atunci visam sa raman singur pe Pamant doar ca sa mananc dulciuri, fructe si ca sa nu ma bata nimeni la cap, acum parca as prefera sa raman singur cu niste pasarica... Bunicel.

4 comentarii:

axl spunea...

Această dilemă ne chinue pe toţi. O păsărică sau mai multe păsărici?
Eu aş arde-o chillin. Fără condus, fără arme de foc. Nimic care să-mi primejduiască noua existenţă, stat la umbră printre păsărici. Cam vreo 4, 5 păsărici aş aproxima să fie numărul corect, ca să nu intervină rutina dar să le şi pot dovedi de le trece prin cap să se răscoale. NU lesbianismului, DA bisexualismului.

tusat spunea...

Cilingu' tau ar fi mai periculos decat condusu' si pistoalele mele pentru ca in 5-6 luni tu ai muri de obezitate sau ceva ca n-o sa-ti misti curu deloc de pe canapea... o sa le pui p-alea sa-ti atarne struguri in gura ca ai vazut prea multe seriale istorice proaste.

Anonim spunea...

wow cred ca am gresit blogul - nu se numeste catas and zombies - se numeste BLOG DE PROST inclusiv PROST CRESCUT!

axl spunea...

Dar ce-am făcut, păcatele noastre?
O fi din cauza păsăricilor sau a strugurilor?